Jumaat, 25 Januari 2013

dalam diam aku mencintaimu

✿ walaupun seribu batu terpisah namun dalam DIAM aku mndoakan agar ALLAH
...S.W.T mendekatkan hati kami
✿ dalam DIAM aku selalu lihat dia, tak pernah sehari pun aku terlepas pluang untuk
mleihat SETIAP pkmbangnya



✿ Hingga suatu detik aku mngetahui hatinya telah dihuni INSAN lain dalam DIAM
aku tersenyum dan mengucapkan Moga bahagia
✿ smuanya dalam DIAM kerana DIAM itu lebih baik dari segalanya kerana dalam DIAM
aku muhasabah diri Aku bukannya sempurna namun aku redha dan pasti seribu
cerita INDAH telah dicipta oleh ALLAH S..W.T untuk hambanya yang redha.
>>>Aku DIAM kerana aku tahu dia milik ALLAH, aku hanya perlu minta kepadaNYA.
(✿◠‿◠ — Senyum dalam tangisan

Tiada ulasan:

lima bahasa kasih sayang

1. pemberian hadiah 2. masa berkualiti (meluangkan masa bersama-sama) 3. beri khidmat (membantu kerja di rumah) 4. belaian fizikal...