Khamis, 13 Disember 2012

jika rindukan seseorang


♥ Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang 

membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk

 menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..



✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..



✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..



✿~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari 


segalanya..


✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi.


.
✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia 

akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..




p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima



 kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥♥"


~ Ungkapan ini bukan sahaja untuk pasangan suami isteri tetapi juga kepada sahabat-


sahabat kita.. :-)

Tiada ulasan:

lima bahasa kasih sayang

1. pemberian hadiah 2. masa berkualiti (meluangkan masa bersama-sama) 3. beri khidmat (membantu kerja di rumah) 4. belaian fizikal...