Rabu, 4 Januari 2012

EXAM DATANG LAGI

assalamualaikum..
musim exam..mulalah nak study..lepas 2 pening kepala..:131:
kenapa aku rasa macam takut jea nak hadapi exam nie..
mungkin sebab aku berharap untuk dapat markah penuh..
jadi,rasa takut 2 juga semakin meninggi..:face37:

dulu,masa sekolah xde pun rasa apa2 masa exam..
just biasa2 jea..:17:
sebab aku xmengharap nak dapat grade yang bagus k0t..
almaklumlah ramai budak2 pandai dalam kelas aku..

ya Allah,bagilah aku ketenangan hati masa jawap soalan exam nanti..amin
kalau gopoh2 2,mulalah nak buat salah..
padahal masa study dah baca bab 2..
nie nerv0us punya pasal la..
Ingat,baca soalan dengan tenang..jawap dengan tenang..
fikir apa yang telah kita belajar selama nie..
fikir p0sitif..
selawat banyak2..ingat tuhan

ini sekadar luahan hati aku jea..
dah tensi0n,kepala p0n dah pening..
pep0n, tq kepada sesape yang sudi baca entry nie..
:face49:

Tiada ulasan:

lima bahasa kasih sayang

1. pemberian hadiah 2. masa berkualiti (meluangkan masa bersama-sama) 3. beri khidmat (membantu kerja di rumah) 4. belaian fizikal...