Jumaat, 15 Julai 2011

UPSI OH UPSI


salam...
arini keputusan upu dah p0wn keluar....
keputusannya...

UPSI..(ALHAMDULILLAH)
aku dapat k0s psikologi...
nie mesti berkat doa mak aku
dia nak sangat tengok aku jadi cikgu..
walaupun berkali2 aku kata xminat...

mak aku cakap jadi cikgu nie senang dapat kerja..
yelah mak..kakak2 aku p0n ckp cmtu...
sume kakak2 aku kerja berkaitan bidang pendidikan
cuma s0rang jea jd surirumah sepenuh masa...



hajat hati nak masuk uitm..
tapi,apakan daya...
xpelah..apa2 hal p0wn
aku kena g dulu kt sana
teng0k2 keadaan..

aku mesti buat yg terbaik..
demi masa depan yang terbilang..
chaiy0k2..=) (hehe)
wish me luck k...

wassalam

2 ulasan:

mira berkata...

Tahniah! sy punyalah nk pergi situ sbb suka sgt kos psikologi. tpi xdpt. saya student asasi sains uitm dulu. ingatkan dpt uitm jgak. hehe. tpi erk. ta dpt pun.

smga berjaya~

aida berkata...

berapa cut off pointer utk amik kos psikologi ye?

lima bahasa kasih sayang

1. pemberian hadiah 2. masa berkualiti (meluangkan masa bersama-sama) 3. beri khidmat (membantu kerja di rumah) 4. belaian fizikal...